Wat verwachten wij van jou als klant?

Verzekeren begint bij vertrouwen, daarom is het goed om van te voren af te spreken wat wij van elkaar mogen verwachten. Dit doen wij middels een serviceovereenkomst. Hierin staat precies beschreven wat wij doen en ook wat wij prettig vinden en van jou als klant verwachten. Wel zo fijn toch?

Blijf je in gesprek?

Ook van jou als klant verwachten we dat je in gesprek blijft. Wij zien dan ook graag dat je op onze uitnodiging voor afspraak in gaat. Zo blijven we bij elkaar in beeld en zorgen we samen dat je verzekeringspakket up-to-date blijft. Al kunnen we het ons niet voorstellen, maar wil je écht niet? Dan zullen we dit samen met je bespreken en vastleggen in je dossier, wel zo duidelijk.

 We mailen?
De schoenendozen met oude polissen liggen gelukkig al even achter ons. Toch zijn er nog verzekeraars die zowel digitaal als op papier werken. Naast allerlei hele goede argumenten om het milieu te besparen werken wij vooral digitaal omdat het lekker makkelijk is. Je polis krijg je digitaal verstrekt in je mailbox of in de App. Ook ons adviesrapport, bezoekverslag en overige zaken ontvang je digitaal. Mocht je, om welke reden dan ook, toch liever een fysieke polis ontvangen kan dit uiteraard ook.

 Nieuwe aankoop?
Die nieuwe auto toch al eerder kunnen ophalen? Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop. Maar denk je aan de verzekering? Niets is vervelender dan pas aan ons denken bij het invullen van het schadeformulier op de terugweg. Wij bespreken dan ook graag voor je de auto koopt de verzekering met je. Is dit niet gelukt en moet je toch de weg op? Bel ons dan gerust op het allerlaatste moment óf als je ons niet kan bereiken mag je ons een mail sturen met hierin de gegevens van de auto, meldcode en hoe je hem wilt verzekeren. Komt maandag wel? Als er iets gebeurt ben je niet verzekerd en kan niemand meer iets voor je betekenen, zelfs wij niet.

 Jij laat het afschrijven?
Niets is makkelijker dan dat je geen omkijken hebt naar je geldzaken. Hiervoor is automatische incasso dan ook de manier om zorgeloos je premie te betalen. Wij werken dan ook alleen met automatische incasso via de verzekeringsmaatschappij of geldverstrekker. Niet eens met een afschrijving? Geen punt, je kan het geïncasseerde bedrag altijd nog tot enkele weken laten storneren.

 Jij vergeet ons niet?
We zijn tegenwoordig allemaal al hartstikke druk. Dus als je gaat verhuizen, verbouwen, samenwonen, trouwen of een kind krijgt heb je het nóg drukker. Het kan natuurlijk zo zijn dat wij dan niet de eerste zijn waar je aan denkt om te bellen. Toch is het belangrijk dat wij het weten als je situatie veranderd. Wij horen het dan ook graag als het zover is of al een tijdje van te voren zodat je ons alvast kan afvinken.

 

Meer in deze categorie:


Meer weten of persoonlijk advies?

Persoonsgegevens
 ,  Aanpassen?
Opzoeken adres gegevens mislukt Handmatig invoeren?
Vraag/opmerking

Bij Bosman maakt gebruik van cookies op haar website Accepteren Meer informatie